Ruilen & Retourneren
Veelgestelde vragen rondom het ruil en retourproces
Kan ik een artikel omruilen?
Op dit moment bieden we geen omruilservice aan. Als je een ander artikel wilt, dien je het originele artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste product.
Hoe kan ik een product retourneren?
Het kan voorkomen dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval kun je je bestelling retourneren. Meld je retour eerst aan door een e-mail te sturen naar klantenservice@helibikes.nl
Vermeld in je e-mail de volgende gegevens:
– Je naam;
– Ordernummer;
– Productnaam;
– Reden van retour.
Retourneren
Na het aanmelden kun je het product op eigen kosten retourneren naar het adres dat wij je zullen doorgeven.
Wij dienen je retour binnen 14 kalenderdagen na je aanmelding te ontvangen. De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij de verzender. Helibikes is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte retourzendingen. Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten ontvang je een bevestiging per e-mail. Indien de producten correct zijn geretourneerd, storten wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op je rekening.
Retourneringsvoorwaarden
Voor een correcte retourzending gelden de volgende voorwaarden:
– Het artikel is compleet en in originele staat, inclusief fabrieksverpakking, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.
– Het product dient binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd te worden.
Is mijn retourzending ontvangen?
Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt. Het kan 5-7 werkdagen duren voordat je retourzending is verwerkt en het geld wordt teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.