Via mail & telefoon
Neem contact met ons op!
Veelgestelde vragen
Bij Helibikes.nl begrijpen we dat je soms vragen hebt over onze e-bikes, fatbikes, andere producten, diensten of bestelproces. Om je snel en effectief te helpen, hebben we een overzicht samengesteld van de meest voorkomende vragen en bijbehorende antwoorden.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via 085 000 000. We helpen je graag verder!
Wat zijn de levertijden?
In Nederland bedraagt de standaard levertijd voor accessoires en onderdelen 1-2 werkdagen. Voor e-bikes, fatbikes geldt een levertijd van 2-3 werkdagen indien voorradig. Tijdens drukke periodes, zoals feestdagen, kan deze levertijd iets langer zijn. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een T&T-code en/of een e-mail om de levering te volgen. Voor leveringen naar België geldt een extra 2 werkdagen bovenop de standaard levertijden.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland is verzending gratis voor bestellingen boven de €50. Voor bestellingen onder dit bedrag brengen we €5,95 in rekening voor de verzendkosten. Voor leveringen naar België bedragen de verzendkosten €7,95 voor kleinmeubelen. Voor e-bikes liggen de kosten op €50.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer je bestelling is verzonden, krijg je een e-mail met een trackingnummer. De avond ervoor ontvang je een e-mail met de geplande tijdsvak.
Wat als ik de bezorger heb gemist?
Als je niet thuis bent wanneer de bezorger arriveert, zal deze proberen je pakket bij de buren af te leveren of, bij kleine pakketten, het naar een afhaalpunt in de buurt brengen. Voor e-bikes wordt er een nieuwe bezorgafspraak ingepland.
Hoe kan ik een product retourneren?
Meld je retour aan via deze link.
Wat is het retour termijn?
Je hebt 14 dagen na de leveringsdatum om je product te retourneren. Het is belangrijk dat het product in de originele staat en verpakking wordt teruggestuurd, samen met alle bijbehorende accessoires en onderdelen.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Als je bestelling beschadigd wordt geleverd, neem dan meteen contact op met onze klantenservice via klantenservice@helibikes.nl. Zorg ervoor dat je duidelijke foto's maakt van zowel de beschadigde producten als de verpakking, en stuur deze naar ons op. We zullen dan natuurlijk een passende oplossing zoeken!
Wat is het garantietermijn?
Op onze producten geldt een standaard garantietermijn van 1 jaar, te rekenen vanaf de aankoopdatum, tenzij anders aangegeven bij het specifieke product. Deze garantie dekt fabricagefouten en gebreken die optreden bij normaal gebruik van het product.
Tevreden klanten
John S.
Testimonial 1
Share what your customers are saying about your products, customer service or shipping rates.
Testimonial
Share what your customers are saying about your products, customer service or shipping rates.
Mary U.
Testimonial 2
Share what your customers are saying about your products, customer service or shipping rates.
Joshua A.
Testimonial 3
Share what your customers are saying about your products, customer service or shipping rates.
Testimonial
Share what your customers are saying about your products, customer service or shipping rates.
Testimonial
Share what your customers are saying about your products, customer service or shipping rates.