Bestellen & Bezorgen
Veelgestelde vragen rondom het bestel en bezorgproces
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Eigenlijk niet. Wij zetten de bestelling namelijk gelijk door naar de vervoerder. Echter kun je altijd even contact opnemen, dan zullen wij ons best doen om de wijzigingen alsnog door te voeren, maar houd er rekening mee dat dit geen garantie biedt.
Is mijn bestelling succesvol geplaatst?
Na het afronden van je bestelling, ontvang je een bevestigingsmail met alle details van je bestelling. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder. Mocht je nog steeds niets ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn adres
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@helibikes.nl met de juiste adresgegevens. We zullen proberen om je adres te corrigeren voordat de bestelling wordt verzonden. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Op de productpagina kun je zien of het product op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, wordt dit duidelijk aangegeven, en je kunt dan vaak je e-mailadres achterlaten om een melding te ontvangen wanneer het weer beschikbaar is.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer voor kleine pakketten. Voor grote meubelen ontvang je een mail met de afgesproken datum en tijdsvak.
Wat gebeurt als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent wanneer de bezorger langskomt, zal deze proberen uw pakket af te leveren bij de buren of het pakket wordt naar een afhaalpunt in de buurt gebracht (indien het een klein pakket is). indien het een groot pakket is, zal er een nieuwe afspraak gemaakt worden.